Potreba za magnezijem

U mnogim životnim situacijama postoji potreba za više magnezija. Ovdje saznajte više o tome.

Magnezij sudjeluje u preko 600 procesa u tijelu. Tako magnezij regulira na primjer suradnju mišića i živaca i jamči na taj način nesmetano funkcioniranje cjelokupnog mišićnog sustava. Za sve procese u našem organizmu koji ovise o energiji, magnezij je neizostavan.

Čime magnezij doprinosi organizmu?

  • doprinosi normalnoj funkciji mišića
  • doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti
  • doprinosi normalnom funkcioniranju živčanog sustava
  • doprinosi normalnom metabolizmu stvaranja energije
  • ima ulogu u procesu diobe stanica
  • doprinosi normalnoj psihološkoj funkciji
  • doprinosi održavanju normalnih kostiju
  • doprinosi održavanju normalnih zubi
  • doprinosi ravnoteži elektrolita
  • doprinosi normalnoj sintezi proteina

Važno: Organizam ne može sam proizvoditi magnezij. Stoga je nužno potrebno uzimati magnezij putem hrane.  Koja hrana sadrži mnogo magnezija, saznajte ovdje.

Potreba za magnezijem: Odrasla osoba

Njemačko društvo za prehranu (Deutsche Gesellschaft für Ernährung – DGE) preporučuje dnevni unos magnezija za odrasle osobe od 300 mg do 400 mg, ovisno o dobi i spolu. Starije osobe općenito jedu manje i time nisu više u dovoljnoj mjeri opskrbljene snažnim mineralom magnezijem.
Koliko je magnezija potrebno vašem tijelu možete saznati ovdje.

Magnezij i stres

Stres negativno utječe na ravnotežu magnezija. Jer ako situacija postaje posebno grozničava, organizam izlučuje hormone stresa kao na primjer adrenalin. Istovremeno raste krvni tlak i puls.

Ovdje možete saznati više o mineralnu protiv stresa magneziju

Potreba za magnezijem: Ostali čimbenici

Na primjer, potreba za magnezijem je veća pri fizičkom opterećenju ili tijekom sportskih aktivnosti zbog toga što organizam izlučuje magnezij kroz pojačano znojenje i gubitak tekućine. Tu povećanu potrebu za magnezijem potrebno je što je brže moguće nadoknaditi.

Saznajte ovdje više o temi Magnezij i sport.

Kod loše razine šećera u krvi i dijabetičari gube više magnezija kroz urin. Zato se kod Diabetesa mellitusa mora posebno paziti na dostatnu opskrbu magnezijem.

Ovdje pročitajte više o temi Magnezij i dijabetes.
Posebnu pozornost obratite na dovoljnu opskrbu magnezijem. S jedne strane, majka mora biti dovoljno opskrbljena magnezijem, a s druge strane i dijete koje raste.

Više informacija o Magneziju u trudnoći.
Razdoblje dojenja je isto vrijeme za magnezij: Zato što majka putem dojenja, odnosno putem majčinog mlijeka daje veći dio magnezija za dobar razvoj djeteta.

Više informacija o Magneziju tijekom dojenja.

Ostali čimbenici koji utječu na ravnotežu magnezija:

• Stres
• Dijete
• Lijekovi
• Bolesti

Diasporal® – prilagođeni magnezij

Magnesium-Diasporal® 300

granulat za piće

Magnesium-Diasporal® 300 direkt

za direktno uzimanje bez vode

Magnesium-Diasporal® 400 EXTRA direkt

za direktno uzimanje bez vode